niedziela, 16 maja 2010

Zabawa i taca

Zapraszam do zabawy, która zawitała również na innych blogach, a ja dołączyłam do niej na blogu: Najpiękniejszy mój świat. Kopiuję więc zasady:
1. Musisz posiadać własnego bloga.
2. Pierwsze trzy osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie, mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od ciebie.
4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.
Zapraszam więc serdecznie i czekam na pierwszą trójkę chętnych.

A teraz moja kolejna przeróbka. Taca. Kto się przyjrzy ten zauważy, że decoupage mi nie wychodzi zbytnio. Pomalowałam, okleiłam wycinkami reklam ze starej gazety i polakierowałam.






7 komentarzy:

eda pisze...

biorę udził w zabawie 2 raz jest super :) cieszę się i powstają takie fajne pomysły
pozdrawiam

Violetka pisze...

A ja 3 raz i super trafiłam :) :) :) :) Jak się cieszę, bo Ty takie cuda robisz :) :) :) :)

Rossali pisze...

Zapisuję się!! :)

elka pisze...

Pieknie ci wyszedł koszyczek ale mnie oczarował stół z ostatniego posta.Rewelka

Mira pisze...

Wspaniała metamorfoza! Podziwiam konsekwencję, z jaką aranżujesz swoją przestrzeń.

Atena pisze...

Taca -CUDO, bardzo fajnie to wymyslilas.
Pozdrawiam

GUSIA pisze...

Witaj Jerzy_nko!!!
Cieszę się,że do Ciebie trafiłam.Ślicznie mieszkasz :o)
A co najważniejsze masz głowę pełną pomysłów - to lubię.
Chętnie będę do Ciebie zaglądać!
Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mojego Bocianiego Gniazdka
Ps.zdradź proszę gdzie można kupić taki bielony domek chyba to jest lampion który stoi na stoliczku w salonie piękny jest chciałabym taki :o)