środa, 2 marca 2011

Wyniki candy!

Okazało się, że wśród nas jest kilku amatorów przeterminowanych słodyczy. Są to osoby wrażliwe inaczej. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja mam bzika na punkcie nadgryzionych zębem czasu przedmiotów. Ogłaszam wszem i wobec, że tę garść starzyzny wygrała "vintage and me". Proszę więc o adres na wielebas@poczta.fm


A teraz pochwalę się szybciutko moimi ostatnimi zbędnymi zakupami.

Szklarenka
O sporych gabarytach. Jakaś roślinka by się przydała.

Korona.
Tu roślinka już mieszka, ale doniczka nie taka jak trzeba.

15 komentarzy:

Unknown pisze...

piękna ta szklarenka :)
i w sumie ja bym tam roślinki nie wsadzała, bo to co w niej jest pasuje jak ulał :)

zwyciężczyni gratuluję, chociaż zazdroszczę jak cholera ;)

buziaki

Aga robie-bo-lubie pisze...

Kurde blaszka na to candy i na te ZAKUPY!!! Zazdraszczam jak licho! Cudowna szklarenka i korona też niczego sobie...

aagaa pisze...

Gratuluję zwyciężczyni. Szkoda,że nie ja ,bo tak by mi sie przydał ten numerek 53..
Szklarenka śliczna!!!!
Pozdrawiam

Aleksandra Stolarczyk pisze...

gratuluję i szczerze zazdroszczę:)

Pod numerem 44 pisze...

Gratuluję, szczęściara jedna miała farta. Zakupy są super, też myślę o takiej koronie. Jeśli możesz daj namiary na sprzedawcę. Pozdrawiam.

Kerry-Marta pisze...

Prześliczna szklarenka, skąd ty zdobywasz takie cuda?

ika pisze...

A buuuu... nie udało się :( ale to nic i tak gratuluję wygranej :)
A zdobycze cudne, w szklarence się zakochałam :)

Kamila pisze...

Dziękuje za zabawę.

A może do tej szklarenki fitonia byłaby trafna roślinką. Ma ciekawy rysunek na liściach, nie rośnie jak szalona i nie jest specjalnie wymagająca.

Atena pisze...

Szklarenka jest cudna, normalnie zauroczyla mnie.
Bluszcz fajnie sie prezenzuje w koronie.
Pozdrawiam cieplo

jerzy_nka pisze...

Jakby kto chciał taką szklarenkę, to mogę mu załatwić. Ale to niestety 130 zł. Proszę o maila na wielebas@poczta.fm

Agnieszka Bloch pisze...

Serdecznie gratuluję zwycieżczyni, może następnym razem się uda :)
Szklarenka robi wrażenie :)
pozdrawiam cieplutko
Aga

Aneta pisze...

Wszystko piękne !!!!ato SZCZĘŚCIARA -gratulacje !!!!

KOLOROWY ptak pisze...

Szklarenka jest niesamowita! nie umiem od niej oczu oderwać!

Bree pisze...

Piekna!
Dzis widzialam bardzo podoba i tez mnie kusi na zakup :)

Vintage and me pisze...

To niesamowite! Pierwszy raz wzięłam udział w candy i taka niespodzianka!Bardzo, bardzo dziękuję! Cieszę się jak dziecko :)
jerz_ynko dziękuję!
Z ochotą sama zorganizuję takie candy, miło dzielić się tym, co się ma.Już teraz zapraszam wszystkich chętnych na wiosenne candy.
Początek zapisów 13 marca. Pozdrawiam Asia.