niedziela, 6 marca 2011

Krzyżykowy duet

Kupiłam dwie ramki bez szybek na targu staroci wg zasady "przyda się". Nie miałam na nie pomysłu do czasu olśnienia. Marzyły mi się krzyżyki, a te ramki nadały się idealnie. Niestety już pomalowaną ramkę rozbiła mi najmłodsza.
Myślałam, że hafcik ten jest bardziej pracochłonny. Troszkę czasu trzeba poświęcić, ale robota banalna. Pod kanwą umieściłam wypełnienie, aby uwypuklić obrazki.



Ten wzór znacie:





Przed.
Większa ramka już oszlifowana z lakieru.
Michał koniecznie chciał być na fotce.

17 komentarzy:

Darhena pisze...

Fajny pomysł z tymi wyszywankami. Zwlaszcza S z korona mi sie podoba, bo to pierwsza litera mojego imienia :) No, ale zdjecie Michalka w ramce bije na glowe wszystkie wyszywanki :)

Pozdrawiam
Sylwia

Myszka pisze...

Bardzo lubię owalne ramki. Szkoda, że szybka się zbiła, jednak zabezpiecza przed zakurzeniem.

aagaa pisze...

Bardzo ładne te rameczki i Twoje krzyżyki!!
Ostatnie zdjęcie jest niesamowite!!
Pozdrawiam

artambrozja pisze...

Świetnie Jerzynko !! Bardzo podobają mi się rameczki i haft :)
Ale Michał jest - the best !!!
buziaki :**

KOLOROWY ptak pisze...

piękny haft! i cudowne ramki!

Agnieszka Bloch pisze...

Rameczki piękne, no ale ten haft, podziwiam Cię, ja niestety z haftami wszelakimi na bakier jestem :(
pozdrawiam
Aga

ABily pisze...

Piekny efekt, mam identyczne ramki kupione z myślą o identycznym hafcie. Zobaczymy czy efekt będzie równie uroczy:)Pozdrawiam

♥laurentino pisze...

Ale pięknie się prezentują ;)
Pozdrawiam;)

Berceuse - Art pisze...

Poprostu piękne
Ramki cudne :)

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

Bardzo eleganckie.
Pozdrawiam:)

Atena pisze...

Swietne hafty, piekne ramki.
A do damy jaka wyhaftowalas mam slabosc.
Pozdrawiam

W. pisze...

Fajnie wyglądają rameczki. Zawsze trzymam ramki pod ręką ładnie zdobią mieszkanie!! Obrazki też piękne.

Pozdrawiam
W.

Renata pisze...

Piękne.... zwłaszcza ta z koroną i monogramem... cudo!!!!

Ściskam :)

ushii pisze...

Sliczna ta dama. I fajnie te hafty do pasująe do ramki ze zdjęciem :)

Unknown pisze...

Piękne krzyżyki, a jaki efekt. Nie dośc że równiutko wyhaftowane to jeszcze pięknie skomponowane.
Całośc na ściane prezentuje się bardzo uroczo.
Pozdrawiam gorąco:))

Calypso pisze...

Hafciki przepiękne a w realu jeszcze lepsze no i nie powiem, że Michał w ramce wygląda najlepiej hehe:)) Mam nadzieję, że dom cały stoi po sobocie :D

Qra Domowa pisze...

xxx to moja miłość!!....ostatnio tez pokazywałam troszkę u siebie....a Michał przesłodki!!!!