środa, 24 marca 2010

Madonna

Nie mam drukarki, ale znalazłam medium do przenoszenia zdjęć na tkaninę, a właściwie ich kserokopii. No i wreszcie mogę sobie szyć z obrazkami, literami. Metoda przenoszenia druku jest kłopotliwa i wymaga jeszcze dojścia do wprawy. Wolałabym mieć drukarkę. Np. suszenie trwa 6 godzin, a zrolowywanie papieru jest upierdliwe. To obrazek uszyty przed chwilą na szybko, gdy dzieci spały. Trochę krzywo.


P.S. Metoda:
"wyciąć obrazek, nałożyć grubszą warstwę preparatu na obrazek (na wydruk). Przyłożyć wydrukiem do dołu na materiał, wygładzić delikatnie rolką cały obrazek. Pozostawić na min. 6 godz. do wyschnięcia (dobrze jest zostawić na całą noc). Mokrą gąbką lub wilgotnym papierowym ręcznikiem namoczyć na ok. 30 min. Delikatnie, opuszkami palców usunąć papier. Można ozdobić farbami lub konturówkami do tkanin. Ponownie nałożyć warstwę Picture Perfet na obrazek. Wysuszyć, wyprasować na lewej stronie (temp.max dla tkaniny) Najlepsze rezultaty uzyskuje się przy zastosowaniu kopii ksero".
Tu kupione: http://allegro.pl/item937674776_mdk_medium_do_przenoszenia_zdjec_na_tkaniny_1803.html
UWAGA!
Usuwanie papieru nie polega na zdjęciu go od krawędzi do krawędzi w całości lub np. 5 kawałkach bo na 100% uszkodzicie obrazek na krawędzi. Opuszkami palców pocieramy wcale nie tak delikatnie mokry papier od środka zdjęcia zaczynając. Papier będzie się pod palcami rolował w małe wiórki, które cierpliwie ścieramy z obrazka. Najlepiej robić to nie palcami, a gąbką do naczyń, a papier ma być porządnie mokry. Po tej pół godzinie o której jest w instrukcji będzie zbyt suchy, ale bez obaw można namoczyć. Jeśli po wyschnięciu rysunek pokryty jest wciąż warstewką papieru, znowu namaczamy i od razu pocieramy, aby zrolować wiórki.

6 komentarzy:

Atena pisze...

Obrazek cudny,bardzo lubie ten motyw.
Ja tez marze o wydruku na tkaninie,nawet kiedys wlozylam material do drukarki ale nie poszlo.
Mozesz cos wiecej napisac o Twojej metodzie,jak to sie robi?
Pozdrawiam cieplutko.

Kinga pisze...

Pięknie, ja nie widzę, zeby było krzywo.
Przyłączam się do prośby Ateny.
Napisz jaką techniką wykonujesz

KORONKA pisze...

Ja też nie widzę żeby krzywo było. Dla mnie super. Zdradź mi proszę koniecznie jak to się robi bo pojęcia nie mam, a bardzo bym chciała umieć.

aagaa pisze...

Piękny ten obrazek!!
Pozdrawiam

jerzy_nka pisze...

Metodę dopisałam w do postu w P.S.. Pozdrawiam Was i przesyłam buziaki :)

Atena pisze...

Dzieki za instrukcje,sprobuje to zrobic.