czwartek, 11 marca 2010

Filozofia mojego życia

Zacytuję poniżej słowa, w których odnajduję swoje ja. Autorem tekstu jest Cérie. Dziękuję Cérie.

"poniedziałek, 8 lutego 2010
Odnowa.
Dotarła do mnie oczywista prawda, że aby znaleźć miejsce na NOWE, trzeba pozbyć się STAREGO. A gdy zajmujemy sie tylko gromadzeniem - wkrótce coś przestanie się mieścić. Najprawdopodobniej - my sami. Takie to banalne, a takie inspirujące.
Nagromadziło się rozmaitych spraw, gratów, zaległości, kilogramów, warstw kurzu, stert papierów, ciuchów, długów, niepotrzebnych rzeczy, myśli i znajomości. Robię generalne porządki we wszystkim. Segreguję, wyrzucam, wyrzucam, wyrzucam. Z hukiem wywalam to wszystko, co miało się jeszcze przydać.
Zabawne bez jak wielu rzeczy można się obejść i ile energii uruchamia pozbywanie się tego, co wydawało się nam POTRZEBNE. Ustawianie wszystkiego od nowa. Weryfikowanie starych przyzwyczajeń. Szukanie nowych miejsc dla starych rzeczy i spraw..."

2 komentarze:

pepsione1980 (mały dworek) pisze...

Bardzo proste i bardzo mi się podoba. Może i ja przewietrzę swoje życie..... Pozdrawiam

Atena pisze...

Tak,jestem tego samego zdania,ze aby zaczac cos nowego trzeba pozbyc sie starego.
Pozdrawiam