sobota, 5 kwietnia 2014

Totalny vintage

      Kuzynka powiedziała mi, że ma dla mnie szafkę. Zdziwiłam się, cóż takiego mi wynalazła  i cierpliwie czekałam, co mi przytargają do domu. Przywieźli po dwóch miesiącach. 
        Parę lat temu padłabym z zachwytu. Marzyłam o takiej półce. Dzisiaj stwierdziłam: no fajna tylko, gdzie ja ją powieszę? Stała więc w kącie miesiąc. Ani do kuchni, ani do łazienki. Do łazienki to 3 razy ją przymierzałam. W końcu wpadłam na to. 
       Idealna toaletka!   Ale nie dla mnie :( . Ja nie mam dobrego miejsca, aby ta półka stała się moją idealną toaletką. 
       Póki co robi za podręczną półeczkę. Dla Kalinki będzie idealna jako toaletka.



Co do koloru...
Nic nie zmieniłam. Oryginał. Farba olejna. 
To jedyny różowy mebel w moim domu. (A nie: jedno krzesło jest różowe.)
Oczami wyobraźni widzę ją (za 10 lat) w kolorze czarnym, zrobionym na wysoki połysk.



31 komentarzy:

Paula pearls pisze...

piękna ta półeczka! zazdroszczę Ci jej:)
już widzę ją oczami wyobraźni w moim domku na wsi :)
pozdrawiam

Fajne Wnętrze pisze...

Wiesz, do pokoju Małej - ideał:) Bardzo mi się podoba:)A zawartość półeczki cudna:)

Renata pisze...

Super i ten kolorek, miodzio :)

agea happiness pisze...

ja myślę, że półeczka jest dobrze spożytkowana:)

Meis Ideis pisze...

no i wpasowała się idealnie :)
udanej niedzieli,
Marta

Sepia pisze...

Jak widać wyobraźnia kobieca nie zna granic:) Bardzo lubię takie nieoczywiste wykorzystanie mebli z duszą. Pozdrawiam:)

milka pisze...

Pasuje idealnie!

aldia pisze...

Piękny klimat!

Cleo-inspire pisze...

Bardzo fajna ta półeczka, rzeczywiście potrzebny jest na nią pomysł. Myślę, że z tym zadaniem w końcu sobie poradziłaś. Cierpliwość popłaca, super wygląda w tym pokoiku, oddaje bardzo specyficzny klimat. Podoba mi się w takiej aranzacji bardzo.

Anitasienudzi2 pisze...

jako toaletka-genialna

Gwinoic pisze...

Fajna półeczka i ciekawy pomysł na wykorzystanie;)

My Harrods pisze...

Cacuszko!!! Bardzo mi się podoba z tymi kulkami!!! Jerzynko-czy nie myślałaś o zmianie banerka? Pozdrawiam

jerzy_nka pisze...

A czemu zmienić? powiedz , tylko bez owijania w bawełnę, ja się nie obrażam.

EdiPassione pisze...

Super wykorzystałaś ten różowy skarb

Mama Konkretnie Wielodzietna pisze...

Idealnie się wpasowała :-)

bestyjeczka pisze...

Bardzo fajnie się wpisała w dziecięcy kąt. Młoda pewnie szaleje, 4 dodatkowe szufladki na przydasie!

Addicted to Crafts pisze...

Baaaaaaardzo fajnie wygląda.

Addicted to Crafts pisze...

Baaaaaaardzo fajnie wygląda.

Unknown pisze...

bardzo mi się podoba, półeczka ma śliczny kolor - lody malinowe <3

Aby móc piękniej żyć ... pisze...

Cudowny kącik. Sama chciałabym tam usiąść i marzyć, że znów jestem dzieckiem.. Pozdrawiam
Małgosia M
Aby móc piękniej żyć ...

Unknown pisze...

Bardzo fajna pasuje idealnie do dziewczęcego pokoju!

mój dom - moja przystań pisze...

Wesołego Alleluja!

ABily pisze...

Zdrowych i pogodnych świat życzę;)Pozdrawiam ABily

Ita pisze...

Pogodnych , zdrowych , spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę !
Świąteczne uściski przesyłam .

Dorota pisze...

Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny
oraz wesołego Alleluja.

Pozdrawiam ciepło i z serca- Dorota

Home on the Hill pisze...

Śliczna, taka z duszą! Pięknie ja zaaranżowałaś:) Naprawdę bardzo mi się podoba. Pozdrawiam ciepło:)

Karola pisze...

no cóż raczej będę mało oryginalna i zgodzę się z dziewczynami że półeczka rewelacja:-) i na półeczce widzę swoja kanapę w wersji mini;-) pzdr:-)

Ania inspiracje pisze...

Piękny, stylowy, retro pokój dla córeczki. Wspaniały wózek. Półeczka świetnie pasuje do klimatu wnętrza. Pozdrawiam i zapraszam Cię serdecznie do mnie :))

Waniliowy, Lawendowy, Biały... pisze...

Witaj kochana! Bardzo Ci dziękuję za przemiłe słowa pozostawione u Mnie!!! Cieszę, że do Mnie trafiłaś... U Ciebie pięknie... Bardzo ładny i sympatyczny blog...
Piękne wnętrza ... a półeczka rewelacyjna!!!
Życzę udanego tygodnia i pozdrawiam
Natalia z Waniliowy, Lawendowy, Biały...

Kinga pisze...

Mam nadzieję, że jednak nie będziesz zmieniać nigdy koloru tej szafeczki na czarny z połyskiem. Ten róż jest po prostu urzekający. Wygląda prześlicznie!!

OsiedlePlatinum pisze...

Sprytne posunięcie, a sama półka wygląda bardzo fantazyjnie :)