czwartek, 1 listopada 2012

Wreszcie skończona

Jakiś czas temu kupiliśmy wannę i tato ją zabudował. 

Wanna wolno stojąca jest fajna pod warunkiem, że nie kąpią się w niej małe rozbrykane dzieci lub stoi na środku pomieszczenia i można wycierać swobodnie dookoła kurz i wodę z mydlinami. Dzieci chlapią i jak woda leje się z czterech stron, to jest jej 4 razy więcej - ścierek nie starcza.

Zakupiliśmy w końcu też komplet bidet i wc kompakt w stylu retro.

A lustro z salonu zamieniłam na lustro w łazience.

Obecnie łazienka prezentuje się tak:


Muffinki. 
To tylko sól do kąpieli.

Komplecik w stylu retro.




Odrobina nowoczesności na życzenie męża. Podświetlana wnęka.





44 komentarze:

martu pisze...

bardzo przyjemna łazienka!!!! zdradz prosze skad ten dywanik.dziekuje

Anonimowy pisze...

fantastyczny temat jak na 1 listopada.
strasznie masz zagraconą podłogę.
M

tychna pisze...

piękna łazienka!
aż nie chciało by się z niej wychodzić :)

martuchnaj pisze...

Uwielbiam Twoje mieszkanie :))

pozdrawiam

B. pisze...

Mnie tez sie bardzo podoba. Piekna ceramika w retro stylu, posadzka i szafeczki. Podswietlana wneka rowniez:-)
No i kolory.
pozdrawiam cieplo

jerzy_nka pisze...

1 listopada to święto. Święto Wszystkich Świętych. Radosne święto. Takie samo jak każda Niedziela, Boże Narodzenie i Wielkanoc. A wszystkie święta są radosne. Smutne są te niżej wypisane dni. W święta w piątki nie ma postu. Nikt nie zabrania zamieszczać postów w Niedzielę i inne święta.

A jeśli były to Zaduszki, Żałoba narodowa , Wielki Piątek, to nie należałoby włączać internetu i czytać cudzych blogów, tylko zadumać się, pójść sobie np. na cmentarz, jeśli chce się komuś pokazać, co jest właściwe w danym dniu.

Podłoga jak podłoga - każdy ma kosz na śmieci, kosz na pranie, szczotkę do kibla, dywanik czasem i podnóżek dla dzieci małych jak je ma. Nocnik już wywaliłam.

Gwinoic pisze...

Pięknie urządziłaś swoją łazienkę:) podświetlana wnęka na pewno spodobałaby się i mojemu mężowi:)

ystin pisze...

śliczna ta Twoja łazieneczka- tak pastelova♥
a płytki podłogowe mam takie same- są super prawda?

burana25 pisze...

Cudownie! Bardzo ładnie połączyłas kolory :-)

Kasia pisze...

Śliczna łazienka :)Bardzo przytulna i wesoła :)
Pozdrawiam :)
właśnie wybieram się do Krakowa ;)
Kasia

Scraperka pisze...

Witaj!:) ale ślicznie macie w tej łazieneczce:) podobają mi się te klimatyczne umywalka, toaleta i lustro jak się wkomponowało:) co do wanny wolnostojącej to masz całkowitą rację:) nie dla dzieci i zdecydowanie na środku łazienki (najlepiej dużej). Dopbry pomysł z tym podświetleniem wnęki:))) i jaki ładny dywanik hehe:)

Unknown pisze...

Masz piękną łazienkę, wszystko dopracowane w szczegółach i to lustro rewelka. Mam podobny kształt łazienki, też zmieściła by się wanna pod skosem, ale ja jestem zwolenniczką prysznica ;)

Qra Domowa pisze...

oooooooooo..a ja mam taka wielka narożna wannę...i mam juz jej po dziurki....nie kąpie się ..hihihi tzn. nie moczę...bo mnie nie stać na takie ilości wody gorącej:(((..od lat biorę w wannie prysznic!!!! i marzy mi sie wolnostojąca...ale nie pomyślałam o tej rozchlapywanej wodzie...Qrczaki to mam teraz zagwozdkę:)))

jerzy_nka pisze...

dzięki dziewczyny. Prysznic mam w drugiej łazience. Kąpię się dosłownie 1 raz na 15 lat (to była inauguracja łazienki z wanną)szkoda czasu. Wanna służy tylko dzieciom. Nalewam 10 cm wody i mam ich z głowy na 15 minut. Mąż marzył o wannie i nie kąpał się w niej wcale.

Jowi pisze...

Rewelacyjna ta zabudowa wanny, mam na myśli tą ścianę wzdłuż niej z wbudowanym oświetleniem.Szalenie mi się podoba.P.s.U mnie jeszcze nocnik na podłodze;-).Buziaki.

Myszka pisze...

Czy ja mogę polubić Twój pierwszy komentarz? :):):)
Muffinki urzekły mnie całkowicie!

Marzeniami malowane pisze...

Piękna romantyczna łazienka wyszła! A powódź w łazience po kąpieli moich pociech to standard, więc Cię rozumiem. ;) Te słodkie drobiazgi są cudne!
Nie przejmuj się złośliwymi komentarzami i rób swoje. Zawsze się zastawiam po co ktoś w ogóle zostawia takie komentarze?
I dywanik pierwsza klasa!
Pozdrawiam
Ewa

Mugatka pisze...

śliczna, czysta, przyjemna łazienka z klimatem :)

Kaprys pisze...

Retro i elegancko !!!
Wszystko pięknie się prezentuje, dodatki urocze !!!
Pozdrawiam Agnieszka

kokon Home pisze...

No, no! Coraz ładniej się robi. A dziwnymi wpisami się nie przejmuj.Ja to, mówiąc kolokwialnie, olewam po prostu.

My little white home pisze...

Cześć Jerzynko, czy mogę przyjechać do Ciebie poleżeć w Twojej nowej wannie?:)Bardzo podoba mi się wanna pod oknem i pod skosami, marze o takiej, ale ja na razie z opcji prysznicowych jestem ze względu na brak miejsca. Masz rację, że po kąpieli dzieci jest powódź, ja codziennie muszę suszyć dywanik na grzejniku. Co do zagracenia podłogi-u mnie podobnie-podnóżek, nocnik...,mało atrakcyjne przedmioty, ale tak to jest, jak się ma małe dzieci. Fajne, przyjemne pomieszczenie. Pozdrawiam serdecznie:)

Anitasienudzi2 pisze...

zdecydowanie tęsknie za Twoim poprzednim lustrem- jakby co zgłaszam się na ochotnika co by je nabyć i zaadoptować :p
łazienka cudna(uwielbiam tą nadstawkę z firankami) - choć zdecydowanie kobieca :p. Miło, że i Mąż ma coś dla siebie :p (oczywiście ironizuję, bo ja też urządzam większość według siebie ).
Pozdrawiam :]

anet pisze...

Cudowna, ciepła łazienka :)

Unknown pisze...

cudownie w twojej łazience,bardzo milusio :))

Anonimowy pisze...

bardzo podoba mi sie ta łazieneczka, a bibeloty w niej są wspaniałe np wanienka na sól do kąpieli na wannie :) cudnie

Unknown pisze...

super, super:))

Lucy pisze...

Śliczna klimatyczna łazieneczka z ładnymi dodatkami. Podoba mi się kształt białego montażu :-)

Trinity pisze...

wow, łazienka doskonała jak dla mnie!

bajowka pisze...

Cóż za elegancka łazienka, bardzo mi się podoba:)

kasiagaleria pisze...

Łazienka ładna, ale przede wszystkim pomysłowa i bardzo kobieca. Cóż, że 1 Listopada, trza blogować:).. ja też dziś losowałam na moim blogu. Pozrdawiam, Kaśka

Julia6 pisze...

Relaks w takiej łazience ... coś wspaniałego!

aagaa pisze...

bardzo ładnie....Lustro jakoś bardziej podobało mi sie to czarne..a może przyzwyczaiłam się do niego?
ten biały kosz z IKEA?
{pozdrowionka

jerzy_nka pisze...

z IKEA

Wichrowe Wzgórza Ostoja pisze...

Bardzo przyjemnie dla oka:) Dla mnie najważniejsze i bardzo istotne w łazience jest aby było bezwzględnie czysto i świeżo.Zapach aby unosił się przyjemny zapach..
U ciebie lśni i jest czysto..Temat łazienki to kwestia bardzo indywidualna i sklada sie na to wiele czynników.Chciec mi marzyc to nie zawsze mieć..
Ja np mam warunki i na stojaca wanne i osobno na kabinę...ale w momencie jak robilam dwie lazienki
liczylam sie mocno z groszem i wybralam zrobienie nakladem tanszym.:) Nie koniecznie na topie i trendy:) Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

uwielbiam twoja lazienke, lepsza niz niejeden salon spa!!!
jest rewelacyjna!!
usciski!

Maryś pisze...

podświetlenie wnęki urokliwe i ta maleńka szafeczka ;)))
Cudo!

Kinga pisze...

Witaj
Świetna łazienka.
podoba mi się twoja pomysłowość.
I detale, którymi budujesz klimat domu.
Pozdrawiam

Aneta pisze...

Piękna ta Wasza nowa wanna .Całe otoczenie świetnie się komponuje .A ten anonim to jeszcze nie widział zagraconej podłogi .Pozdrawiam ciepło .

impresja pisze...

śliczna łazienka :) a jaką masz fajną witrynkę ;) cudo!

. pisze...

U Ciebie jak zwykle przytulnie. Pozdrawiam ciepło.

oh-my-home pisze...

Śliczna łazienka! Ile pięknych, niebanalnych akcesoriów :) Ja tez mam bielutką z romantycznymi dodatkami, a na razie pokazałam tą mniejszą, gdzie również nie brakuje kolorków :)
serdecznie pozdrawiam
marta

bidibi (domowy alfabet) pisze...

cudowna.bardzo klimatyczna. ale i taka lekka. bardzo retro, taka przez autoironię. dobra robota

gabi pisze...

ale przepiękna pastelowa łazienka. pierwszy raz widzę tak ślicznie słodką łązienkę. świetne te mafinki do kąpieli! moja jest w zupełnie innym klimacie, ale taka biało-pastelowa chyba mi też bardzo odpowiada :-)

Lu pisze...

Chyba już tu kiedyś byłam dzięki jednej gazecie ;) Cudnie, pozdrawiam :)))