czwartek, 6 września 2012

Dla Oli_83

Olu. Dziękuję za tę kreatywną zabawę, choć zdolności mi brak. Zdaję sobie sprawę, że to zestaw słodki, idealny do pokoju dziewczynki raczej niż do salonu. Wystarczy tylko wymienić kanapę na białe łóżko.



A to historia tego obrazka:

Na kanapie Ektorp położyłabym wielobarwne poduszki: Alvine Flora, Alvine Spetsig, Alvine Raffla, Emmie Stra,
Na różowym fotelu w kratkę Ektorp Jennylund niedbale rozwiesiłabym koc Urula: biały, miły i przytulny, jak zimowy sweter zrobiony przez mamę, żeby było coś do owinięcia nóg jesienną porą.
Na wiklinowym fotelu Finntorp położyłabym kwiecistą poduszkę pod plecy Emmie Blom.
Pod stopami leżałby romatyczny dywan Alvine, a w oknach powiewałyby firanki Alvine spets.
Całość oprawiłyby zasłony, które uszyłabym z tkaniny Berit w kolorach kwiatów z poduszek i dywanu.
W tej wizji brakuje tylko stolika Isla  przykrytego bieżnikiem z tkaniny Emmie Ross. Na stoliku, oświetlonym  podłogową lampą Barometer, gorąca herbata w kubku i rozłożona książka.
A za oknem cicho pada deszcz.


PS. Kto wie, jaka książka leży na stoliku?

9 komentarzy:

Unknown pisze...

ukochane tekstylia czy jakoś tak z IKEA - wygrałam ją ?? :)
a o co biega z tą wylepianką??

Moje miejsce na Ziemi pisze...

O super Jerzynko!
Teraz mogę sobie to wszystko wyobrazić:-))) Cudowny pokoik i biorę wszystko z tego zdjęcia:-) ale wiadomo, my stylistycznie jesteśmy sobie bardzo bliskie:-)
buziaki!

ula pisze...

mało widać :)) ale może to książka "ukochane miejsca" o skandynawskich domach???
fajny ten kolaż, pomysłowy ;))
uściski!

jerzy_nka pisze...

"Jakoś tak" - to nie jest odpowiedź.
Można też wygooglać "ola_83".

Wszystkie informacje są w sieci, a krążycie blisko.

jogie pisze...

SY - Miłość do tekstyliów :D
Bardzo fajna, lekka aranżacja!

jerzy_nka pisze...

A już myślałam, że program Paint uniemożliwił odgadnięcie :)

a tu link do Oli_83
http://mojemiejcenaziemi.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Uwazam,ze maszyna "przed" wygladala o wiele lepiej.Moze tylko bym podstawe przemalowala,ale gore bym zostawila.Nie wszystko trzeba przerabiac na jedna modle.

Anonimowy pisze...

"Nie wszystko trzeba przerabiac na jedna modle."- no może i nie trzeba, ale skoro tak się nam podoba to czemu nie?- każdy ma prawo robić ze swoimi rzeczami, co tylko mu się podoba. Ja uważam np. że wyszło bardzo fajnie i podoba mi się :)

CZARY Z DREWNA pisze...

pewnie ta, której ja nie mam :P