piątek, 17 lutego 2012

Post chwaląco-sprzedajny

Korzystając z wygodnego kącika do szycia oraz częściowo ze wskazówek do szycia torebek pochodzących z "Radosnych dekoracji", poczyniłam dla siebie wielgachną kosmetyczkę, tak żeby wszystko, co zawsze zabieram w podróż, pomieściło się, nawet szampon i odżywka, i inne duże utensylia łazienkowe.

Od siebie do wykroju dodałam zapięcie na suwak (w domu był tylko szary, ale się chowa pod warstewką tkaniny) oraz kieszonki na drobiazgi.

Kolorystyka i styl torebki z książki podobają mi się szalenie, ale dorosła baba śmiesznie w tej kolorystyce wyglądałaby na ulicy. Co innego kosmetyczka, a w przyszłości uszyje się taka torebusia dla córci.



A jak komuś się spodobała tkanina to może ją u mnie zamówić.
Koszt wszystkich poniższych tkanin to 20 zł / mb + wysyłka
Szerokość tkaniny to 1,60 m, kwadraty 11,5 cm




20 komentarzy:

Unknown pisze...

kosmetyczka wielgachna i piękna
nie zgadzam się w kwestii torebki, ja se taką uszyję i będę z nią paradować po ulicy :D
materiały wszystkie chcę :)
buziaki

greyhome pisze...

Z tej tkaniny mam pościel w sypialni:))))

Super sie w niej śpi:))))


Patti

Pinel pisze...

Cudna kosmetyczka!

Meis Ideis pisze...

Śliczna ta kosmetyczka, uwielbiam takie wieeelkie, zamiast kilku mniejszych - wszystkie podróżne przydasie w nią wejdą:) Pięknie ją wykończyłaś.
podziwiać, podziwiać...

Kinga pisze...

Witaj
Cudne materiały. Podziwiam kosmetyczke, którą uszyłaś jest śliczna.
pozdrawiam

mari pisze...

Witam, a czy można 0,5 m tej tkaniny patchworkowej różowo-popielatej? Jeśli tak, to poproszę. Też bym chciała takie cudo uszyć jak to Twoje! marip@op.pl

Anonimowy pisze...

Witam. Poproszę materiały:
-0,5 m kwadracików w różach
-0,5 m kwadracików w blękitach
Pozdrawiam - BB.

Aga2201 pisze...

Świetna torba,a tkaniny też cudo:)

aagaa pisze...

Oj mnie tez by się przydała taka wielgachna kosmetyczka. Piękna jest!!

kryska pisze...

Piękna kosmetyczka,pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Nie no rewelacja!!!Samej mi by się taka kosmetyczka przydała :)Pozdrawiam

agulek pisze...

Poproszę po metrze krateczek.
agulek.4@wp.pl

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Rzeczywiście śliczności!Pozdrawiam serdecznie.papa

bagraga... pisze...

Strasznie mi się podoba! Kolorystyka i krój cudna. Jeszcze się zastanowię nad ilością materiału :) Ściskam cieplutko!

Elle pisze...

Kosmetyczka świetna!
I poproszę o metr różowego patchworku :)
migotka_x1@poczta.onet.pl

Honorata pisze...

jestem zainteresowana kupnem materiału na dwa komplety poscieli niebieski i rózowy jesli dysponuje pani taka iloscia prosze o kontakt
honoricom@gmail.com

jerzy_nka pisze...

gocha napisz maila na wielebas@poczta.fm

Ivanka pisze...

jeśli jest jeszcze możliwość to poproszę po 1 m. różowego i niebieskiego "patchworku"
kontakt : czandra2@interia.pl

Weemo pisze...

Piękny materiał :)
Witam :) a można by u Pani zamówić podusię z tego matriału? :)

Jeśli tak to proszę o kontakt na : weemo84@gmail.com

Pozdrawiam
Weronika

Anonimowy pisze...

witam - wiem, że ten post to już zamierzchła przeszłość :) ale może jakimś cudem ostało się jeszcze trochę tej tkaniny patchworkowej w niebieskościach i brązach? będę wdzięczna za info :) pozdrawiam serdecznie - justyna (stysiekw@hotmail.com)