niedziela, 19 grudnia 2010

Przedświąteczna euforia.

Wczoraj ubrałam choinkę. Ponieważ chcę, aby towarzyszyła mi w oczekiwaniu na święta. Żeby była symbolem radości dłużej niż przez tydzień. Bo po Nowym Roku i po Trzech Królach, to już tylko smutne wspomnienie świąt i mam ochotę ją rozebrać. Więc, żeby nie stała tylko przez tydzień taka piękna i wesoła, ubrałam ją, aby dopełniała tej przedświątecznej euforii. Bo czekanie smakuje najlepiej.








Przedpokój.

Salon.


Sypialnia.

Łazienka.

Kuchnia.



Jeszcze czeka mnie budowa domku z piernika.

31 komentarzy:

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

Śliczne! I wisz co - masz racje! Idę ubrać swoją maleńką choinkę, ot żeby juz świątecznie było:)
Pozdrawiam serdecznie:)

Renata pisze...

Pięknie... jaki cudny nastrój, aż się chce Świąt :))

Ściskam :)

ika pisze...

Piekna dama z tej choinki :) ja swoją ubieram we wtorek :)

Mangosia pisze...

Piękna choinka, śliczne ozdoby są na niej.Chyba dobrze widzę, że nie ma na niej lampek co czyni ją jeszcze piękniejszą. Powiększam sobie po kolei wszystkie zdjęcia i podziwiam każdą ozdobę osobno.

Kaprys pisze...

Wspaniałe dekoracje !!!
Choinka prezentuje się wspaniale !!!
Pozdrawiam Aga

Anonimowy pisze...

przecietna,nie na tym polega VINTAGE...
pozdrawiam
k.k.

Sylvia pisze...

Widzę, że cały dom w świątecznej szacie!
Pięknie, spokojnie, śnieżnie, tak jak ma być.

gabraj pisze...

Choinka wspaniała. Inne dekoracje też są piękne. Są takie "Twoje". Pozdrawiam serdecznie.

aagaa pisze...

Ślicznie!
U mnie choinka też już ubrana!!
Pozdrawiam

Danuta pisze...

Jak pięknie jest u Ciebie. Choinka jest przepiękna a te wszystkie ozdóbki ręczne wykonane dodają jej uroku. Pięknie już przystroiłaś dom i widzę taką samą paterę jak mam ja. Tylko u mnie jest tylko jeden poziom i przemalowałam ja na czarno. Jesteś niesamowitą artystką,umiesz tak wszystko ładnie przystroić że mnie dech w piersiach zapiera. PODZIWIAM
Całuski

Unknown pisze...

pięknie jak zwykle
najbardziej podoba mi się fotka z odbiciem w lustrze :)
buziaki

Aga2201 pisze...

Cudnie u Ciebie,jak zwykle zresztą,masz niebywały talent,czego dotkniesz to powstają cuda:)Już nie mogę się doczekać choinki u siebie:))
Pozdrawiam.

KORONKA pisze...

Jerzynko, cudnie u Ciebie, naprawdę bajecznie :-)

bestyjeczka pisze...

Fantastyczne dekoracje!!!Chyba jedne z najładniejszych, jakie widziałam do tej pory na blogach.
Jerzy_nko, życzę Ci Wspaniałych Świąt pełnych miłości!

Agata pisze...

Choineczka i dekoracje bardzo ladne i przede wszystkim z umiarem.

folkmyself pisze...

Dziękuję że przypomniałaś mi o jemiole!

Calypso pisze...

Cudowna choinka!! I czas oczekiwania na święta Wam wspaniale umili:))) Cudownie przystroiłaś domek:))

Pinel pisze...

Piekna choinka, a i atmosferę przecudowną zaprosiłaś do swojego wnetrza, śliczne ozobiłas dom.pozdrawiam i cudownych ŚWiąt Ci życzę

W. pisze...

Konsekwentnie trzymasz się stylu :)
Ja miałam w tym roku zrobić trochę spokojniej i jakoś nie wyszło :( Choinka jest piękna i klimat świąt wyraźnie czuć.

Pozdrawiam
Nikusia

PS. Powodzenia z domkiem piernikowym...

Myszka pisze...

Piękną masz choineczkę i te ozdoby na niej! I w całym Twoim domu świątecznie, nawet w łazience, no, no, no:):):)

lambi pisze...

Życzę wszystkiego naj...naj...naj...niczego więcej nie mogę:) Cudnych Świąt kochana!

Kamila pisze...

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia już teraz życzę Ci rodzinnej, ciepłej atmosfery i niezapomnianych wzruszeń.

Pozdrawiam serdecznie

Alexa pisze...

Jerzy_nko, życzę Ci dużo spokoju, radości i ciepła duchowego w te najpiękniejsze dni roku.
WESOŁYCH ŚWIĄT !!! :)

Darsi pisze...

Zachwycająco u Ciebie Jerzynko! Dziękuję ślicznie za życzenia, również życzę Ci radosnych, przepełnionych miłością Świąt. Pozdrawiam ciepło :)

Ita pisze...

Cudownie przystroiłaś swój domek i choinka delikatna i klimatyczna !
Radosnych Świat w przemiłej rodzinnej atmosferze życzę .
Moc świątecznych uścisków ślę.

Annasza pisze...

Spokojnych, pogodnych i szczęśliwych świąt :))

Bree pisze...

Radosnych i Spelnionych Swiat zycze :)

Kaprys pisze...

Wesołych Świąt !!!
życzy Agnieszka

Unknown pisze...

Radosnych rodzinnych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Florentyna pisze...

Piękne są Twoje dekoracje!
Wszystkiego dobrego na święta:-)

13ka pisze...

Po zawirowaniach 2010
w końcu przyszło nam się z nim rozstać,
wielkimi krokami zbliża się Nowy Rok
życzę Ci aby był on taki jak chcesz
nie cudowny nie banalny
ale taki właśnie
abyś mogła za rok napisać
że żal Ci się z nim rozstawać

pozdrawiam
13ka